Kastella

2011-02-14
14:34:54

Valentine’s Day

Glad alla hjärtans dag på er
<3


Idag vaknade jag upp hos Jimmie och när han gick till jobbet så låg jag och drog mig i sängen. Somnade till och med om en stund hihi. Sedan väckte torbjörn (hans pappa) mig och körde hem mig, Tack! :)

Jag och Frida har varit ute och gått runt v-sjön med min hund. Det var skönt att komma ut men fy vad det blåste på ena sidan sjön haha.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 16.00 så att min pojk ska sluta jobba och umgås med mig istället. Det är ju trots allt alla hjärtans dag. Även om många tycker att det är jätte överskattat och de flesta killarna inte vill bry sig om denna dagen så tycker jag faktiskt att man ska göra något litet iaf. Man behöver inte göra någon stor grej av det men kanske äta nåt fint tillsammans eller nåt :)

Jag och Jimmie ska på Bio ikväll, Trassel :) Det kommer bli najs! 
Mer vet jag inte än. Vi får se vad som händer!

Ha en bra dag så hörs vi inatt, imorgon eller kanske till och med senare  :)



                                                                      Puss på er! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: