Kastella

2011-01-20
19:03:10

I´m Home!
Nu är jag hemma igen efter en roligt skidsemester med min älskade familj <3

Resan började inte på det bästa sättet men den blev kanon och det har varit 5 dagar med massa skidor, fy vad ont jag hade i benen men det har gått över nu. Men min rumpa!!!! Fyyyfan vad ont den gör :P
Nu är vi hemma igen och jag kände direkt när jag kom in at jag bara ville åka iväg till nästa ställe men får nog lugna mig en stund nu hihi.


Resans:
bästa åkare: pappa
bästa nybörjare: Jag på bräda såklart! ;)
sämsta nybörjare: Emil på bräda :P
Snyggaste hopp: Jimpan =)
Största bällen: Vi trillade typ ingen av oss men vi tar väl Emils och Josses fall i liften som jag dock inte såg XD

Bilder kommer imogron om Jimmie hinner skicka sina. 
Tack för en trevlig vecka folket <3

Nu ska jag kolla lite tv och sova tidigt.
Kommer bli ensamt att sova utan pojkvännen nu när man har gjort det i några dagar. Får tvinga ner sigge :)

Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: