Kastella

2011-01-30
16:55:48

Natten..
Efter att jag och Jimmie hade ätit igår så gick vi och hyrde MacGruber och åkte hem och kollade på den och stoppade i oss lite godis. Filmen var helt okej!

Sedan fick vi för oss att åka till Snadra vid 00.30 haha så mamma körde oss dit och där satt vi och tjötade med tjejerna till 02.14 då busen gick hem.


Min baaaraaaa min ;) <3

Men när vi skulle byta buss i stan så kom aldrig våran 3:an. Dessa jävla bussar. Dom kan ju förfan inte göra så att den sista bussen inte kommer :O
Så vi fick leta efter en taxi och när vi inte hittade någon så fick vi ringa efter en som kom efter 40 min typ. Blööö vad jag frös.

Väl hemma tog det kanske 1,5 timma för mig att sluta skaka av kyla men sedan när vi hade fått upp lite värme under täcket och kunde somna så var det najs!



Kommentar:

Very good guestbook. Interesting!

2011-09-07 @ 12:23:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: