Kastella

2011-01-07
18:54:45

Nomy. Från sovrum till grammis nominerad.



Nomy (Patrik berndt boris Marquardt) är nu nominerad till en grammis. Hur coolt är inte det?
Han är från u-hamn men är bosatt här i jönköping. 
Jag har alltid gillat hans låtar och jag tröttnar nog aldrig på hans musik för låtarna har funnits på varenda skiva jag har bränt typ XD

Han spelar in all sin musik hemma i sängkammaren och sedan når han sina lyssnare via nätet. Jag har ju alltid sagt att u-hamn och jönköping är en bra matchning och här har ni ett bevis till ;) Det är säkert min syssling hahahaha!

Ne men nu håller vi tummarna för att han får sin grammis och sedan att han fortsätter skicka ut go musik till oss :)

En av hans bästa låtar enligt mig <3

En låt jag alltid lyssnade/lyssnar på när jag va/är nere.

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: