Kastella

2011-01-26
11:36:13

Soooooool
Solen skiner rätt i mitt face, så underbart!
Jag blev så lack igår kväll när jag åkte hem. Kände inte att det var halt under hela vägen hem från Elmia men sedan när jag skulle in på min parkering så gled jag bara förbi. Jag hatar när det är halt, HATAR!
Och i morse så var det ju lika kallt men inte alls lika halt. Gött att solen värmer på lite nu.

Vi får gå hem klockan 12 härifrån idag. Gissa om jag blev glad när jag hörde det.
När jag kommer hem ska jag vila 1 timma. Sedan har jag beställt raggmunk haha så min kära mormor har gjort det idag. Jag har inte ätit det sedan 1:an på gymnasiet eller något men jag tror att jag tycker att det är jättegott.

Vi får se vad jag hittar på resten av dagen. Måste plocka bort tomtarna från mitt rum XD och städa också. Tror jag ska ta en riktig storstädning på mitt rum. Om jag orkar....
Sedan vill jag upp till Ikea och köpa ramar så jag kan sätta upp mina student och balbilder men vi får väl se. Det har tagit mig snart 1 år XD

Ne dax att skriva några rader innan vi får gå hem. Byee!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: