Kastella

2011-07-18
07:59:46

Helgen som varit!
Då var det ny vecka igen. Ännu en dag på semestern!
Usch det spöregnar verkligen ute och verken jag eller hundar vill gå ut egentligen men plikten kallar väl för de små :)

I fredags så satt vi hemma hos mig ett gäng och spelade lite galenpanna och super mario. Det var najs!

På lördagen så åkte Jag, Jimmie, Challe, Frida och Richard till Skarasommarland. Jag var sjukt seg på morgonen låg typ i 1,5 timme och pratade med jimmie lite halft men jag öppnade inte ögonen haha. Jag piggnade iaf till och det var jätteroligt i skara och vädret var kanon. Vi var där från 11-19 så när vi kom hem till Jimmie så tog vi oss en pizza och sedan somnade vi hihi.

Igår var det söndag och då var vi hemma hos Jimmies kusiner och firade Erica som har fyllt 18. Massa trevligt såklart. Jag och Jimmie var bartender och gjorde mojitos, Mumma :D
På kvällen spelade jag roller coaster och sen somnade jag ganska tidigt.

Nu ska jag ge vovvarna mat och gå ut. Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: