Kastella

2011-07-22
08:36:37

Hemma från Halmstad!
Nu är jag hemma från underbara Halmstad där jag, Becka och Snadra har tillbringat 2 dagar. Jag berättar mer om resan när jag får alla bilder men kan säga så mycket som att vi hade svinkul!

Igår när jag kom hem så tog jag en snabbdusch och sedan åkte jag till Jimmie. Han hade gjort en jättefin tavla till sitt rum <3. Efter en liten stund så la vi oss i sängen och mycket mer kommer jag inte ihåg och den sömnen behövdes verkligen efter max 2 timmars sömn den morgonen.

Idag åker familjen på semester till Vaberg. Jag stannar hemma i helgen men kanske kommer ner på måndag beroende på vädret.

Nu är jag svinhungrig. Åt inte så värst mycket igår så dax för frukost.
Hörs senare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: