Kastella

2011-07-24
12:56:24

Jag då?
Ringde min far som är med resten av familjen i varberg och frågade vad dom gjorde och nu är dom på Ullared. Jag har velat åka dit jättelänge nu men ne jag har ingen att åka dit med..
Men då åker dom dit, blöööö!



Jag vet inte ens riktigt varför jag vill dit för jag har inte råd att shoppa en massa. Men jag är i stort behov av att göra massssssaaaaa nu när jag har semester. Snart ska jag börja söka jobb och grejjer och vem vet när man kan åka då lixom. Jaja det löser lka sig. Jag börjar bli rastlös nu så jag ska nog fixa mig och åka någonstans. Frågan är vart :S

Bye :D

Kommentarer:
#1: frida

hhihihii vi åker vecka 31 !!!!!!!!! :D:D

2011-07-24 @ 23:42:44
#2: Karro

Haha du ska campa då sötnos :D men annars så gör vi det :D

2011-07-25 @ 11:28:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: