Kastella

2011-07-26
20:32:34

Varberg!

Tänkte skriva ett litet inlägg härifrån Varberg och Gätterön. Dagen har gått hur fort som helst. I förmiddags så var vi nere och Fiskade krabbor. Jag och Emil fick 30 st, så duktiga vi är. Men lite läbbiga är dom haha!



Sedan har vi inte gjort mycket mer. Jag och syster var i stan en sväng. Nu ikväll ska jag och mamma ta det lugnt. Nu kollar vi allsång på skansen och sedan får vi se vad vi hittar på.

Igår spelade vi Cluedo. Som jag och mina vänner har letat efter det och så hittade min syster det på ullared. Men jag sööööööög! Ja fy. Det kommer ta ett bra tag innan jag blir grym på det...

Imorgon tror jag att det blir Ullared om Jonna vill. Sedan kanske utgång med de stora om dom låter mig hänga med. Sånt man märker...

På Fredag är jag hemma igen om inte redan på torsdagkväll.

Bye!


Kommentarer:
#1: Frida

Vad stor han har blivit  trodde först det var zigge 

2011-07-26 @ 23:22:43
#2: Karro

Jaa han växer som bara den :O haha!

2011-07-27 @ 19:36:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: