Kastella

2011-07-24
13:21:48

Världens underbaraste artrist just nu!
Jag måste bara få skriva om Chris Medina även om alla redan vet vem han är nu. Men jag har precis kunnat börja prata om honom och lyssna på hans låtar utan att börja störtlipa.

Han är en 26 årig kille som var med i American Idol. Han har gjort låten What are words som är världens finaste låt och som han har skrivit till sin fästmö.  Dom hade varit tillsammans i 8 år och förlovade i 2. De hade planerat att gifta sig men den 2 oktober 2009 så var hon med i en bilkrock och fick en hjärnskada som gjorde att hon hamnade i koma. Doktorerna sa till Chris att de ville stänga av maskinerna men han vägrade. Han visste att hon skulle vakna upp och det gjorde hon. Dock svårt handikappad. Han säger att han aldrig kommer ge upp henne och de är fortfarande förlovade. Detta är en av de finaste verkliga historierna jag hade hört och hans röst bryter direkt in i ens själ. Jag tänker bjuda på hans första möte med juryn och hans underbara låt. 
Jag vet att ni alla kommer gilla det :)

 

Den här låten kommer betyda hur mycket som helst för mig hela livet <3
Ta vara på den ni älskar <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: