Kastella

2011-06-06
22:52:49

Freaking awesome!

Fyfan vilken underbar helg jag har haft rent ut sagt!

Tänkte berätta lite "snabbt" om vad jag och min underbaraste har hittat på nere i götet.
I lördags när vi kom dit så gick vi på stan och shoppade och sedan gick vi bara runt och strosade i den strålande storstaden i några timmar. vid 14.00 så checkade vi in på hotellet och då gick vi och la oss i nån timma innan vi fixade till oss och åkte spårvagnen in till stan igen. Då blev det minigolf, mys i parken, middag på ute servering och bio, baksmällan. Den var helt sjuk  och jag kan beskriva den med: HAHA!
Efter bion åkte vi tillbaka till hotellet och gick och la oss. Jag sov hur bra som helst den natten.

Igår så var vi på liseberg från 12-22. Vi hade det så bra och super kul. Det var sjukt varmt, samtidigt som det inte var alls mycket folk. Perfekta köer övellart förutom på floomrider. Vid 4 så stötte vi samman med några vänner så då gick vi med dom 5 i ca 5 timmar. Jimmie fick till och med med mig i 2 attraktioner som jag aldrig har åkt innan. Han är en jävel på att övertala, haha :P

Klockan 22 så var det iaf dax för oss att åka hem. Jag trodde aldrig att vi skulle stanna så länge men jag hade till och med kunnat stanna lite till haha.

Mina ben var helt slut när vi var påväg hem kan jag lova. Så mycket jag har gått i helgen har jag inte rört mig på hur länge som helst!
Somnade som en stock när jag kom hem :P



Lite bilder :


Resan överträffade mina förväntningar och det kunde inte varit bättre. Detta behövde vi hihi!
Tack älskling <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: