Kastella

2011-06-11
11:48:21

Gårdagens Studentfirande!

Att jag hann med allt igår är ett under :P
Dagen:
Först var jag hundvakt och efter det stack jag till stan och sprang omkring och gjorde lite ärender. Sedan åkte vi och kollade när Fidde sprang ut klockan 12. Jag var jätte avis!!!
Hem och gjorde mig iordning och sedan ner och fira kusinen. Massa trevligt!
Vid 17 hämtade Jimmie mig och då var vi hos honom och firade Fidde hela kvällen. Det blev massa tjöt, skratt, singstar, allsång och spelande. Senare på kvällen så åkte jag och jimmie hem till Markus och christian och satt där och snackade tills vi hämtade studenterna i stan och körde hem dom. Var väl hemma vid 4 någon gång och då var det inte lätt att hålla ögonen öppna kan jag lova! En supertrevlig dag på alla sätt och vis :)

Älsklingen sov här :)
Nu ligger han fortfarande och  gullungen men jag kunde verkligen inte blunda en sekund till. Så nu sitter jag uppe så att han inte behöver vakna till allt klickande på datan. Måste väcka honom strax för jag är hungriiiiig och det är säkert han också hihi

Hörs senare! bilderna kommer på söndag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: