Kastella

2011-06-26
16:30:27

Hemma igen!
Nu är jag hemma i Jönköping igen. Igår så var det toppenväder men på kvällen blåste det väldigt kallt. Vi satt mestadelen av dagen vid syrran och hennes vänner och snackade och sådär. var även nere i hamnen en stund och min moster och hennes man kom förbi :) Sov inte så bra inatt. Blev nog dumt på något sätt, kanske för kallt, jag vet inte...

Idag så cyklade jag och Frida och handlade frukost när jimmie hade väckt oss hihi. Sedan efter frukosten så stekte vi lite innan vi åkte in till hamnen, köpte glass och sedan åkte hem.

Och nu sitter jag här och tråkar igen. Har försökt få bort mina jävla naglar men ne dom vill visst inte av. Måste verkligen få bort dom innan jag åker på tors. Ska tydligen finnas något medel på kicks..

Ne nu ska jag ringa mamma och se om hon kommer hem med och lagar mat snart hihi. Hoppas ni får en toppen dag. själv ska man jobba imon, blööö. Jag som har lite att göra lixom!

Saknar min pojkvän <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: