Kastella

2011-03-21
21:58:55

En händelserik dag!
Mamma väckte mig 08.40 och då sov jag och fattade knappt vad hon sa i telefonen tills hon sa - ska inte du vara på FU om 20 min?
ÅHHHH! först sa jag bara nej jag skiter i det men sedan när mamma sa, hopp då blir det mindre pengar. Då la och på och gick upp och stressade iväg till fu.

Vi hade en annan tjej idag som jag har sett där några gånger innan. Och fyfan va bra hon va. Precis som en jobbcoach ska vara. Hon tog tag i allting och så mycket som jag har gjort idag har jag knappt gjort sen jag började. Synd att vi bara ska ha henne på onsdag också för om vi skulle haft henne från början så skulle jag ha jobb för längesen!!!

Efter Fu åkte jag hem och duschade, stack till apoteket och till subway innan jag och Lollo drog oss mot landvetter flygplats för att hämta min granne. Vi var inte helt 100 på att vi skulle det men han svarade inte i sin mpobil så det fick bli så. Och det var ju i onödan för han hade redan skjuts hem :/ Ajja det gjorde inte så mycket för då fick vi åka till gbg och shoppa lite. Fick med mig 1 BH och shampoo haha !
En händelser

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: