Kastella

2011-03-14
11:09:24

En mulen natt, natt, natt...
Och en mulen dag, dag, dag.
Fy va dimmigt och tråkigt det är idag!

Sitter just nu på FU och tittar ut genom fönstret. Det är en gubbe som går på taket fram och tillbaka två hustak härifrån. Han ser rolig ut :P

Samtidigt så sitter Marion ( min jobbcoach) och försöker få igång oss. Hon tror att vi skiter i vilket helt enkelt och att vi jättegärna sitter här i 6 timmar 2 gånger i veckan men ack så fel hon har!

Jag hade gjort hur mycket som helst för att få ett jobb och få vinka hejdå till detta stället men jag vill inte ha ännu ett halvdant jobb som jag har nu. Jag vill jobba på ett ställe där jag trivs och tycker att det är kul. Jag tycker det är riktigt kul att jobba, jag gör verkligen det!
Men lite krav har jag och det måste man få ha. Jag ska ta tag i det ordentligt nu och gå runt och fråga i affärer och sådär även om jag tycker att det är skit pinsamt. Jag tror det behövs!

Nu ska jag diskutera lite!
Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: