Kastella

2011-03-19
11:17:48

Godmorgon!
Hej på er folket!
Jobbet igår gick bra och jag kom hem levande.
Vid 20.20 så gick jag och min älskade Mormor på Hur många lingon finns det i världen och den var helt okej :)
Den var söt, rolig, sorglig, lycklig osv. Nån tår föll allt från mina ögon (som vanligt).

Efter bion så åkte jag hem till Lollo där tjejerna kollade på BB och sedan åkte jag och frida ut till Taberg där Killarna satt och drack i en lokal. Fulla och glada var de iaf när vi kom. Vi stannade inte så länge innan Jag, Jimmie och markus åkte in till jönköping, köpte pizza till dom och sedan satte vi utanför en gammal moppe butik tills de hade käkat upp efterom challe som skulle ha efterfest inte var hemma XD Svin trött va jag!!!

Tog inte lång tid innan jag somnade mig när jag hade lagt mig i jimpans säng. Och gott sov jag också :D


Nu har vi ätit frulle och sådär så jag börjar piggna till :)
Planer för idag har jag inga än :D


Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: