Kastella

2011-03-27
20:52:29

Hunnit med en massa
Idag har jag hunnit med hur mycket som helst känns det som.
Först var vi hos farmor och farfar och firade dom lite med släkten och det var trevligt.
Sedan åkte vi hem och vilade lite. Jag och Jimpan satt och spelade age of empires en bra stund :)
Efter det så åkte vi upp till och lämnade min bil i taberg och sedan hem till honom där jag stod och pratade med pappa torbjön medans Jimpan fixade med hådisken och nu har jag varit och fikat med tjejerna.

Nu ska jag se BB och sedan spelka lite dator innan det är läggdax!



bye!

Kommentarer:
#1: ELVIRA

hahahahahha är det zigge??

2011-03-28 @ 21:27:52
#2: Karro

Hahah jaa :P monstret själv :P

2011-03-28 @ 21:36:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: