Kastella

2011-03-03
00:30:17

Jag ljög!

Godkväll eller natt kanske man ska säga!

Jag sa ju till er att jag skulle sitta hemma och deppa hela denna veckan men usch ne, det lät för tråkigt. Så när Sandra och Malin frågade om jag ville med till Lager idag så kunde jag inte säga nej. Det gör väl inget om man ser ut som ett monster i en annnan stad där ingen känner igen en?

Så vid 16 var vi iväg.
Jag fick med mig
* 2 T-shirts
* 1 par leggins
* Sockar
* Underkläder
* Svarta converse skor
hem.

Japp det var allt och summan blev ca 700 har jag för mig. Inte alls så farligt :)
Hade ju inte tänkt att köpa något allt egentligen. Så att jag hittade något var en under :P ville bara ju bara iväg och göra något.

Men nu är jag hemma igen efter lite Big brother tittande hemma hos sandra med massa tjöt efter.
Så ska strax krypa ner och hoppas att det är något bra på tv:n.

Sov gott!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: