Kastella

2011-03-15
13:56:58

Jobb i sommar :)
Pappa ringde nu och sa att jag får jobba med dom i sommar :) Han garanterar iaf jobb maj-juni så det bli kanon :) Det bli jag och syrran som får tralla oss iväg på utbildning så fort som möjligt men hon har redan jobbat med dem ett antal år. Som tur e så ska jag få vara här i jönköping mest. eller det är väl både tur och otur. Jag vill kunna åka hem på kvällen och sova i min egna säng istället för i en sketen husvagn osv men här i stan kommer alla att se mig haha! Man är ju inte som snyggast när man jobbar som flaggvakt precis :)

Skit gött att veta att man har något iaf det är det verkligen :)
Sedan har jag mina planer på annat håll också ;)

Nu börjar det bli bråttom så måste in i duschen och fräscha till mig samt äta en bit innan vi åker

Haree gött haj!

Kommentarer:
#1: E M I A M

Cool blogg ;)

2011-03-16 @ 10:41:09
#2: lovisa

Oh vad är det för jobb?

2011-03-16 @ 10:57:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: