Kastella

2011-03-18
10:00:03

När man trodde att våren var påväg...

Blicken möts utan detta...


Jimmie bad mig kolla ut genom fönstret imorse. Jag blev inte glad!
Deta var nästan det värsta som kunde hända nu samtdigt som jag tycker att det ser såå mysigt ut.
Ne du får killarna där uppe bland molnen ändra vårat väder till det bättre!

Angående den där kvinnan igår som jag inte hann och skriva om så kom hon fram och frågade vad jag jobbade med mer och vad jag var intresserad av och sådär, lite allmänt. När jag sedan hade svarat så sa hon
- Jahaa men är du kanske lite intresserad av att komma på ett möte om vårat företag? Det hade varit kanon.

Jag har inte en susning om vad det är för företag och jag blev typ tagen på sängen av att någin skulle komma in när jag står i mina fina gröna kläder, fulmössa och fråga om jag vill komma på nåt jobbmöte för att sedan kanske börja jobba där.
Jag fick iaf tid och plats och nummer så nu får vi la se. Det kändes så konstigt men men.. Hon sa att jag hade det perfekta leendet HAHA! Den dagen, den lyckan :P

Ne nu måste jag skynda mig. Måste ut med sigge och hoppa i snöhögarna och sminka mig samt hinna skotta bilen och sådär.

Vi hörs efter jobbet om jag hinner!
Annars efter bion!

Bye!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: