Kastella

2011-03-10
15:16:52

Snow is falling!
Sitter hemma på lunch och har precis ätit upp min super macka från något bageri i taberg :P
Idag har tiden gått hyffsat fort tills för ungefär 2 timmar sen då död timmarna började. Som tur va så kom Frida och Lollo och höll mig lite sällskap då :)

Nu har jag bara 3 timmar kvar när jag kommer tillbaka. Det ska jag nog klara av. Som pricken över i:et så såg jag att jag hade köpt fel foundation när den åkte på mitt ansikte. Ett stepp för mörkt så den är typ gul och ful. Ska se om syrran vill ha den som har lite mer färg än vad jag har :)

Ne nu ska jag kela med min hund lite innan det är dax att åka igen. Ikväll har jag inga planer. Kanske ska träffa Frida och Lollo och vilka dom nu har snappat upp på vägen.

Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: