Kastella

2011-03-06
00:46:55

Sömntuta
Hey hey hey!
Ikväll har Jag, Mamma och Jimmie druckit lite drinkar och haft det najsigt framför melodifestivalen men nu kände jimmie att han blev lite trött så vi gick ner till min säng och efter 2 min så somnade han och jag är seriös!
Och när den pojken sover så sover han ordentligt!an har redan hunnit prata med mig utan att vara medveten om det och Jag satte nyss i halsen och hostade högt ett par gånger men nej nej han andas lika tugnt fortfarande hahaha! As jobbigt när man själv är skit pigg och sin pojkvän ligger och sover brevid men tur att datorn finns då :)
Han är så söt när han sover så det gör ingenting. Tänkte lägga ut en bild men jag skiter nog i det får då får jag nog skäll imorgon (A) hihi!

Ne nu ska jag ladda hem något spel eller nåt och försöka bli trött!

Godnatt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: