Kastella

2011-03-09
19:52:11

Tönt!

Imorgon kommer jag sminka mig för första gången på mer än en hel vecka. Det har inte hänt att jag har gått utan så länge sen typ i sommras. Inte ens då!



Jag hatar att visa mig utan smink men det har varit så jävla skönt att inte haft massa klet på sig denna veckan. Det är inte ofta jag går utan smink på A6 tex men det har hänt ett antal gånger nu. Stålt över mig själv tönt som jag är haha!

Nu kommer jag säkert falla tillbaka till hålet med smink igen. Förhoppningsvis inte riktigt så djupt.
Imorgon ska jag alltså jobba igen. Känns som att det var längesen men fy vad skönt det har varit. Vill verkligen byta jobb nu så nu ska jag gå in för det till 100 %

Nu ska jag återgå till halv 8.
Bye!


Kommentarer:
#1: ELVIRA

Hahahhaha stålt ;)



Stolt*

2011-03-09 @ 21:36:18
#2: Karro

Så kan det gå när man har roligt!

2011-03-10 @ 09:05:42
#3: Jaaqline

det är bra att du inte har smink på dig, jag har heller inte smink på mig alls i skolan. Då får huden andas, och då mår den bättre!

puss&kram!

2011-03-11 @ 11:20:17
#4: Karro

Ja det är det absolut :) Men jag är verkligen inte van vid det så man tycker jju att man ser ut som ett troll. Du är ju jättefin utan smink :) Det är inte ja hihi!

Puss & Kraaam :)

2011-03-11 @ 18:18:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: