Kastella

2011-05-03
11:19:24

Är det sant ? :O :O :O

Vaknade, gick upp och kollade biggest loser, tog på mig mysbyxor och tröja och gick ut i de 10 graderna med sigge. Det blev lite varmt i solen så drog upp armarna och i nästa sekund faller det en jävla massa snö :S Asså hur i ?!?!
De flesta kanske visste att det skulle snöa idag men jag är en av de där som håller mig långt borta från nyheterna och vädret lika så..

Så där gick jag i min lilla tröjja i ös snö och så kommer grannen ut och säger:
" kläder efter väder är inget du har hört talas om? haha! "

Ne det här var inte alls roligt folket. Men man får se det positiva i det hela.... fast det finns inget!!!! :O



Hörs senare och då kanske vi kan bygga en snögubbe tillsammans.... ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: