Kastella

2011-05-03
21:45:26

Dåligt av mig!
Jag håller inte riktigt vad jag lovar. Jag skulle ju lägga in bilder på vad jag köpte i gbg men dagen har gått så sjukt fort så jag har inte hunnit.

Nu sitter jag iaf och väntar på Me Novio :)
Vi lär väl inte hinna och göra så möe innan han kommer att somna men fin sällskap är alltid trevligt :)

Imorgon blir det möte med arbetsförmedlingen och på fredag så åker jag och min kära vän till hjo och tar det lugnt. Kommer bli skönt. Vi har inte planerat så mycket än men så kommer det bli. Älskar att umgås med Frida Bäck :D

Ne tick tack, tick tack nu ska jag inte skriva mer här. Tänkte bjuda på en bild men jag har verkligen ingen som är bloggbar men man får la bjuda på sig själv helt enkelt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: