Kastella

2011-05-06
14:15:10

Girl I want to make you sweat, sweat till you can't sweat no more!
Ja det är nog vad min bil sjöng när jag tvättade den för en stund sedan. Fy vad varm jag blev. varför har dom  sånna jävla borstar på biltvättarna? Jag orkar ju knappt hålla uppe skiten och så förväntar dom sig att man ska orka gnugga hela bilen?! :O
Han blev iaf jättefin hihi :)

Efter biltvätt så åkte jag förbi farmor och farfar där josse och emil satte upp sitt nya tält och milde va stor det är. De har räknat ut att det är som våran husvagn + förtält. Det kommer nog bli kanon!

Jag mår bättre nu iaf efter en riktigt jobbig morgon både psykiskt och fysiskt. Sjukt jobbigt när man typ är ledsen men inte vet varför. Frustreande! Nu är jag taggar för att åka härifrån så nu ska jag packa :) Byeee!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: