Kastella

2011-05-12
09:15:31

Morning!
Godmorgon allihopa!
Jag kunde faktiskt somna igår. Det tog sin lilla stund men när det hade lugnat ner sig så drömde jag mig bort.

Idag väckte lilla Frida mig och sa att hon hade fått stopp på bårarp hihi det kan hon ha ^^. Efter det så orkade jag inte somna om utan tänkte att jag kunde checka datorn istället.

Jobb på cigarren idag. hoppas att jag slutar innan 8 så att jag kan se melodifestivalen. Jag missade ju den i tisdags.

Igår beställde jag tyras volyme booster så hoppas att det kommer snart så jag får testa det ordenligt. Kan behöva lite större överläpp!
Plus att den bara kostar 35 kronor nu så då kan man lika väl se om man tycker att det är bra. Har testat det av sandra och det sticker skitmycket dock så vet jag inte om jag fick något resultat. glönde kolla :P

Nu ska jag börja att leta fram alla mina grejjer
Puss haj!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: