Kastella

2011-05-07
18:56:10

Snart tänder vi grillen!
Japp! Nu har jag och frida cyklat in till staden för andra gången idag och handlat. Vi tänder strax grillen och då ska det göras grillspätt i stora lass. Vi köpte nämligen en köttbit som är typ en halvmeter. Man vet ju aldrig om man får oväntade gäster ;)
Frida sitter i denna stund och kollar på alla fina bilder jag tog på henne innan :D
Imorgon åker vi hem ganska tidigt eftersom att jag ska till Jimmies farmor och farfar vid 3 tiden. Kommer sakna att vara här för på måndag ska jag börja jobba på riktigt och det känna som om jag kommer vara totat död på kvällarna och inte kommer hinna träffa verken tjejerna eller pojken och så vill jag ju inte att det ska bli :/
Jaja vi får ta det som det kommer!
Nu ska det bli fire!
Kul med fridas caaaam , Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: