Kastella

2011-05-06
12:19:21

trött...

Inatt har jag knappt kunnat sova någonting. Låg och vred mig långt in på natten och sedan vid 3 så gav jag upp. Då gick jag upp och la mig i soffan och öppnade balkongdörren på glänt för att få frisk luft. Sedan sov jag nån timma mednas mamma och pappa va uppe. När jag väl gick upp sen vid 10.00 så var jag helt förstörd. Orkade knappt hålla uppe kroppen. Jaja så kan det bli ibland och jag sitter fortfarande i min kära soffa och funderar på om jag ska blunda en stund...

Senare idag åker jag och Frida till min husvagn i hjo. Det ska bli skönt att åka ifrån staden, vissa måsten och jkpgfolket en sväng. Våra killar kanske kommer upp en sväng också, vi får se.

Innan vi åker måste jag iaf tvätta min bil för den är riktigt äckligt skitig. Och tvättar jag av den så blir den ju skitig direkt igen. Måste köra en polering snart säger pappa. Får se när jag får tid över till det...

Ne nu ska jag lägga mig på rygg en stund och sedan ta tag i mitt liv. Depp är inget vi har tid för idag!

Bye!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: