Kastella

2011-05-11
09:54:38

Vädret vänder lite
Som jag hade fattat det så skulle det regna och va dåligt väder från idag- söndag men nu när jag kollade in så står det inte så längre. Det ska ju bara regna lör och söndag! Kanon för mig som trodde att jag skulle få jobba i regn resten av veckan :P

Idag är jag uppe tidigt på min lediga dag. Vaknade vid halv 9 och nu är jag hyffsat pigg till och med.
Idag ska jag iväg och göra lite ärenden tex byta mina skor, köpa mattermos, köpa keps och lite annat smått och gott. Om jag får tid över ska jag även ladda ner ett spanska program för jag tror att det var sista gången i tisdags då jag inte kunde gå :/

Mitt ansikte börjar lugna ner sig. Inte allt lika rött och nu pulserar det inte längre i mitt lilla face. Skönt!

Nu kom mamma hem med räkmackor till mig och mormor. Mumma!! Hon gör det ganska ofta faktiskt, det gillar jag hihihi!

Hörs senare :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: