Kastella

2011-05-21
20:22:56

Vi lever!
Klockan har passerat 18.00 och det blev ingen jordbävning här inte.
Idag har jag umgåtts med Jimmie på morgonen och förmiddagen och sedan åkte jag till ulricehamn på 50 års fest. Det var trevligt men vi stannade dock inte så länge. Nu sitter jag i husvagnen i Hjo. Bestämmde mig för att hänga med när jag märkte hur trött jag va idag. Klarade knappt av att köra bilen, helt sjukt!

Så här ska jag tillbringa min kväll med min mamma, hund och kanske syster.

Igår så hade Malin fest och vi hade jättetrevligt hos henne. Sedan skulle tjejerna ut och då hände lite skit och sådär men sedan hamnade jag på Ladan en sväng innan jag och Jimmie åkte hem.
Tack för kvällen Malin svensson <3

Nej nu ska jag värma en pizza och sedan får vi se vad som händer. Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: