Kastella

2011-11-01
17:55:52

En riktig låstsasvänn?!
Men risk att låta som ett psykfall nu så tänkte jag berätta om något som jag letar efter just nu. En riktig vän!
Jag älskar mina vänner och det vet dom men jag skulle vilja ha en vän som inte känner några av mina vänner och som man kan prata om allt med utan att halva umgänget får reda på det inom en vecka. En som jag kan träffa utan att folk behöver veta vad vi gjorde eller pratade om... Som en låtsasvän fast hon/han finns på riktigt.

Japp en sådan behöver jag :D

Kommentarer:
#1: sandra

Du kanske kan få låna molles låtsas kompis natalie någon gång:)

2011-11-02 @ 00:57:44
#2: Karro

HAHA!

För det första så var det ju en RIKTIG låtsaskompis jag ville ha.



För det andra så "känner" hon ju tydligen Malin vilket är ett no no eftersom att all skit jag ska berätta är om henne såklart XD

2011-11-02 @ 19:12:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: