Kastella

2011-11-29
12:45:51

Tog en jobbigt beslut idag men jag gjorde nog rätt!
För ett tag sen så lovade jag min far att söka jobbet som flygvärdinna.
Jag har problem med att flyga då jag både har problem med öronen och tycker att det är lite läskigt.
Men jag sökte iaf och skrev ett cv och personligt brev lite halvdåligt enligt mig och där jag krävde en tjänst på 70 % eftersom att jag var så osäker...

Nu fick jag ju jobbet på smycket och hade helt glömt bort flyglinjen då han ringer idag och säger att det var över 60 som sökte och jag är en av de 7 som de vill ha på intevju. Skit kul verkligen men det känns inte rätt att ta det nu när jag precis har fått ett jobb.

Plus att jag fick så jävla ont på flygresan hem från paris och satt och grät halva resan... 
Då känns det inte smart att ta detta jobbet.

Usch nu vet jag inte om jag har gjort rätt eller fel :/ 
Men nu är det försent...
 
Hej och ho
hoppas att det blir bra på smycket nu annars kommer jag ju ha ångest.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: