Kastella

2011-11-25
18:23:48

Ullared!
Idag åkte jag och 3 av mina vänner till Ullared. Vi åkte hemifrån klockan 07.00 och kom hem vid 15.30 :)
Jag slog nog mitt egna rekord idag och handlade för 2300 :-
Hoppas jag får någon nytta av mina grejjer :P

Jag shoppade bland annat:
Hygien artiklar
Block/värme ljus
Ljuslyktor i glas
Jumpsuits till mig och Mamma
Kläder (mest t-shirts)
En back Julmust
Lite julklappar till hundarna
Lite godis och chips
Julklappspapper


Mja jag har säkert glömt lite :P

Nu har jag kommit hem och jag och pappa har varit hos torbjörn och tjötat lite. Sedan var jag på stan en sväng och köpte paket till mamma!

Imorgon fyller min underbara mamma år så ska fira henne med att gå ut och äta med familjen. Sedan ska jag på Helenas 50-årsfest :)

Nu ska jag dra till Malin!
Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: