Kastella

2011-10-14
10:11:10

BYHÅLAN
Igår var sista dagen i korsberga / Ramkvilla för iår och det känns bra. SKulle få sluta senast klockan 13 igår men kom inte därifrån förens klockan 16. Tur att man har lärt sig att inte lyssna på något på detta jobbet haha.
Har alltså bott på ett vandrahem i Korsberga i 3 veckor och i måndags fick jag reda på att det var i denna lilla skitbyn som Ronny och Ragge spelades in och kiosken vi har handlat på flera dagar i veckan är tydligen den berömda kiosken ifrån serien XD



Ronny och Ragge är inte riktigt min grejj dock. Tror aldrig att jag har sett på de seriöst men det va ju lite småkul att veta. Nu hann jag inte ta kort på hur det ser ut idag men dom har bara byggt ut kiosken lite och tgit bort sibylla skylten :P

Awsome!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: