Kastella

2011-10-07
13:14:14

Life!
Livet är jävligt förrvirrande just nu. Snart är man arbetslös igen men denna gången ska jag ge mig själv en käft smäll och se till att det händer något. Jag får väl nöja mig med ett deltids jobb om det inte finns något annat. Sad but true! Hatar att vara arbetslös i dessa tider!!!!

Familjen är dom som ligger mig närmast just nu. Just för att livet med vännerna är så jävla patetiskt och komplicerat hela tiden. Det är inte värt det. Jag vet vart jag har vissa av mina vänner och de betyder absolut allt men att hålla på och småbråka, hamna emellan och se ens vänner bli sårade hit och dit, det pallar jag absolut inte. Då håller jag mig hellre borta och umgås med familj och pojkvän.
Jag hoppas att det kan bli bra en dag...
Annars vet jag tyvärr att det kommer komma en tråkig period!

Idag är det fredag, äntligen!!
Som jag har längtat och väntat. Strax ska jag och mamma (kanske syrran också) åka till a6 och kolla skoooooor :D Ja det behövs alltså. Jag är inte som alla andra tjejer för jag HATAR att köpa skor. Hittar aldrig något som faller mig i smaken och gör jag det så kostar dom för mycket. När det gäller skor vill jag inte lägga så mycket eftersom att jag vet att jag är skitdålig på att ta hand om dem så de går bara sönder och blir fula dirket. Får väl passa på att gå in på skopunkten nu om josse ska med och köpa 3, betala för 2 haha ;)

Ikväll väntas det Party med mina girls Sandra, Molle och Frida. Kanske sätter ihop förfestandet med killarna på torpa :D
Det kommer bli en awesome kväll och jag ska bara släppa loss och ha skitskojj :D Sandra har fixat en överraskaning som ska bli spännande får dock inte säga vad än :P

Vi hörs när kvällen är över för då taggar jag mitt nya liv som bartender ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: