Kastella

2011-10-26
09:30:52

Min tvättdag
Idag är jag uppe ännu tidigare för att jag har tvättdag idag för första gången i mitt liv haha.
Nu gäller det att bli vuxen och det första man borde lära sig är väl att tvätta. Jag har varit med och tryckt på lite knappar innan men nu kör jag på riktigt här. Mamma får förståss stå och hjälpa till och kolla så att jag inte gör något helt galet med mina underbara kläder XD

Senare idag ska jag spändera lite pengar av min lön. Kommer bli naaaaajs!

Fortfarande sjuk och har inte fått mycket sömn inatt. Tänker dricka massa varmt och kallt idag kanske till och med tvingar i mig lite av superhälsodrycken vatten, ingefära och honung. Äckligt med jävligt effektivt!

Hörs senare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: