Kastella

2011-10-02
20:04:20

Sista helgdagen!
Det kändes i kroppen när jag vaknade, det kan jag lova. Ljumsken och rumpan gör förjävla ont plus att jag hade kameran så att den slog emot revbenet hela tiden så där har jag svinont plus ett litet blåmärke men det var det värt hihihih :D

Idag har jag inte gjort många knop. Va hos jimmie till 13 tiden och då gjorde jag mat. helgrillad kyckling med potatissallad, vitlöksbröd och grekisk sallad. Sedan har jag bara suttit i min soffa och ruttnat. Har hafty ont i huvudet också. kan bero på både min dåliga syn och att jag slog i det hyffast hårt i jimmies säng idag på morgonen :(

Snart väntar KRÄFTORNA :D
Det var alldeles för längesen nu så mamma och jag ska dela på 1 kg  ikväll, mumma :D

Imorgon sticker jag igen men jag skriver när jag är i underbara ramkvilla. Har faktiskt börjat trivas och denna veckan serr jag nästan fram emot att åka. Vi får se hur det blir :)

Ha det bra :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: