Kastella

2011-10-02
16:10:16

Skogssafari med Nordsvenskar <3
I lördags så var vi äntligen och red Nordsvenskar och det var precis så underbart som jag trodde att det skulle bli. Och att jag dessutom fick göra det med de personerna som betyder mest för mig gjorde det 100 gånger bättre :)
Vi red i ca 3 timmar och det kändes när man kom fram haha. Ridmusklerna är ju helt borta kan jag lova. Vi var 7 stycken med kvinnan som höll i det plus att vi hade 4 lösa hästar med oss på rundan.
Man red ungefär överallt. I skogen, på vägen, stigar, brant teräng både uppåt och neråt jaa överallt helt enkelt :)
Och tur som vi hade så bjöds vi på det bästa ridvädret som finns, Varmt och skönt men inte stek sol.

En underbar dag. När vi kom hem så åt vi lite och sedan somade jag och jimmie direkt haha. Underbart!
Tack för ännu en rolig upplevelse familjen <3 

Jag red   HILDA
Jimmie    Balder
Hille red  GRIMM
Josse      Laban
Mamma  Rask
Pappa     yjgor

Och nu.... bildbomd! 




EN SUPERGLAD KAROLINE ARONSSON :D

Kommentar:
#1: Martina

Gud vad mysigt! Vi ska till kyrkekvar på lördag och rida. Sen ska jag ha fest på kvällen... orkar man det haha?

2011-10-02 @ 20:16:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: