Kastella

2011-10-12
22:02:43

Varm dag!

Imorse var det ganska kallt när vi gick ut men under dagen har det ju varit riktigt varmt. Har vridit på ac:n som en galning fram och tillbaka. Jag har väl kommit till tantåldern också..

Jobbade lika länge idag, 14,5 timma och imorgon ska jag äntligen få åka hem till min älskade mamma & pojkvän!

I helgen ska jag bara ha det helt underbart med min prins i Skåne med bland annat fyrhjulssafari och massa annat och efter det så börjar allvaret med jobbsökning för både mig och mamma. Om någon vet något så hör av er för jag är sjukt beroende av ett jobb just nu!!

Nu ska jag komma tv3 play och se om jag hittar något roligt att kolla på medans gubbarna sitter där ute och dricker piss och snackar skit :P

Bye :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: