Kastella

2011-10-19
16:04:38

Woho
Igår fyllde Mikki hela 18 år. Så på kvällen så åkte jag, Jimmie, Fridde och Torbjörn dit och fikade lite och gav paket :)
Jag och jimmie gav henne 2 kg zooklubbor och sedan fixade jag ihop ett presentkort på ett liftkort i vinter. Nu ska vi ut i backen och åka :)



Sedan åkte jag och Jimmie hem till honom och kollade på Kung fu Panda. Det var helt okej men 1:an va bättre. Efter det så åkte vi hem till mig och sov hihi. Ett jävla farande på oss :P


Min älskling!

I morse körde jag jimmie till jobbet och sedan åkte jag till jobbet 1,5 timma senare. Det gick kanon idag men hoppas att det kommer lite mer folök imon :)

Nu ska jag föra in lite kort i min dator cvi får se om jag lägger in det här :)

Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: