Kastella

2011-09-07
11:10:03

07/09
Godmorgon. Gick och la mig alldeles för tidigt igår för idag på min "lediga" dag så gick jag upp klockan 07.00
Har städat lite på mitt rum och sådär och snart ska jag äta lite hallon och blåbärspaj :D

Klockan 14.00 blir det jobb möte. Fyfan vad taggad jag är för denna veckan!!! :D
Sedan blir det lager med Frida och eventuellt Lollo :)
Ikväll eller senare så skulle även pojken komma förbi :)

Idag är det exakt en vecka tills jag fyller 20 år. Jag ser inte fram emot detta eftersom jag ändå inte kommer vara hemma på hela den veckan... Så familjen kommer ändå inte kunna fira mig :/
Blöööööööööö! det blir nog bra ändå. Men hatar att fira innan man har fyllt år. Får dock bli så...

Kommentarer:
#1: Emma

Inte hemma????

Hur ska jag då kunna fira dig när jag kommer hem den 16e?? Jag som övat in en sång och allt!!!!!

2011-09-08 @ 10:29:30
#2: Karro

Jag veeet jag sörjer som faaan :( Åhh hur länge stannar du då?

2011-09-08 @ 13:15:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: