Kastella

2011-09-29
11:45:44

En speciell dag ;)
Idag är det en speciell dag för lilla mig :) Men inte mer om det just nu.

Jag har kommit hem iaf. Kände att jag ville vara hemma idag och kunna tillbringa min tid en en viktig person hihi.
Mamma kom och hämtade mig igårkväll och sedan kollade jag på killarnas match. Tror tväyy inte jag kan kolla längre för de vinner bara när jag inte är där, jag som tycker att det är så roligt :(
Men men, man får inte tänka på sig själv hela tiden.

Ska strax hoppa in i duschen och sedan ska jag dra ner till stan och inhandla lite grejjer. Får se vad det blir..
Har inget mer att skriva för tillfället :)

btw vad som hände med min header vet jag absolut inte. Har helt glömt bort det. Illa av mig jag vet!
Vi får se om jag kan göra något åt det. just nu är bloggen förjävla tråkig!

Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: