Kastella

2011-09-25
22:29:53

Godnatt från en trött karro!
Det värker i kroppen och skoskaven på fötterna. Nu är jag trött vill jag lova. Efter att ha gått runt både munksjön och rocksjön på en gång plus massa mer så blir man ganska mör i kroppen på kvällen.

Nu hoppas jag bara på att leia är stark nog för att klara det här. Hon har svåra skador och får ligga på sjukan över natten. Hoppas att dom ringer med glada nyheter imorgon då jag åker till Ramkvilla ännu en vecka.

Bingolotton gick åt helvete ikväll. Vi hade 6 lotter och ingen vann. Skit också!
Sedan har jag umgåtts med mina kära tjejer Malin och Sandra, Glöm inte att jag älskar er haha!

Godnatt!

Kommentar:
#1: hemlig beundrare ;)

jag älskar dig också lilla hjärtat <3

2011-09-29 @ 04:06:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: