Kastella

2011-09-27
20:07:07

Jobbig dag
Japp idag har det varit en riktigt jobbig dag för alla i våran familj. När pappa först sa att Leia skulle bort så kom första attacken och sedan har det fortsatt med jämna mellanrum. Det känns hemskt. Vissa stunder känns det overkligt. Ögonen rinner näst intill hela tiden även när man försöker att inte tänka på det. Hatar folk som säger "det är bara en hund" , Ja det kanske det är men för mig är en hund en familjemedlem precis som din dotter eller din bror. Och man kan inte bara släppa en sådan person, hund eller sak på 5 sekunder. Det kommer ta tid att sörja och det får det göra!

Detta var det rätta och jag lider så mycket med min syster just nu.
Det är svårt att prata om det och det är därför jag inte har skrivit till er alla mina tjejer men jag hoppas ni förtår.

Jag ska lämna detta inlägget nu och när jag kommer hem ska jag ägna så mycket av helgen jag bara kan till mina 2 älskade undrbara hundar som har mist en syster.

kärlek <3

Kommentarer:
#1: molle

Jag förstår hur du menar, "bara en hund" är så fel!.. Fy tycker så synd om dig.. och om josse! Älskar dig gumman <3

2011-09-28 @ 00:01:01
#2: Anonym

Ja precis!

Älskar dig också <3

2011-09-28 @ 22:29:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: