Kastella

2011-09-12
20:53:50

Måndagskväll på vandrarhemmet
Nu la jag mig precis i sängen och ligger och skriver lite med min pojk. Idag har vi jobbat första dagen i ehmm... ingen aning om vad det heter men vi bor iaf i Korsberga. Det är jag, pappa och Magnus. Pappa skickade iväg mig själv hit upp igår kväll och jag va skitnervös att jag inte skulle hitta men det gjorde jag =)

Jag och magnus sover i en våningsäng och pappa sover inne i en gadrob haha. Va bäst så eftersom att han snarkar så förjävligt så nu kan vi stänga in honom där.
Ikväll fick vi mat efter jobber vid 19.30 och det blev kycklingspätt, ungsbakade rotfrukter, sallad och sås. Hur gott som helst :)

Nu ska jag kolla lite serier och sedan sova. Fick mig ingen bra sömn inatt plus att jag har skitont i magen :(
Buuuhuu

Ni får ha det så gott :D PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: