Kastella

2011-09-15
12:30:08

Min 20-års dag :D
Vaknade tidigt efter en näst intill sömnlös natt då alla peabgubbarna hade festat. Vardagsrummet på vandrarhemmet låg precis intill vårat rum och med tunna väggar så hörde man vart enda ord de sa hela natten vilket gjorde att jag inte kunda sova.

Väl vaken så satte jag mig och skrapade min lotter jag fick av Pappa och Magnus i födelsedagspresent :)
vann 35 kronor haha woohoo!

Sedan blev det frukost och då sjöng alla gubbar för mig hihi  =)

Under jobbdagen så hade jag mest otur hela dagen. Först körde jag ner skyltbilen i diket så vi fick dra upp den med lastbil och grejjer ( pinsamt ) , Sedan tappade jag bort min plånbok som jag sedan hittade i min sminkväska :S , till sist när vi skulle plocka ihop alla skyltar så tappade jag en cementgrejj som man sätter skyltarna i på min stortå utan stålhetta aj aj aj :(



Slutade hyffsat tidigt och vi begav oss hem. När jag kom till huset så möttes jag av mina tjejer som hade tagit med sig tårta och blåst upp ballonger och grejjer hur gulligt som helst :D<3
Och samtidigt så kom Jimmies söta familj med presenter till mig <3




Så det blev fika och tagg till på lördag och på kvällen så umgicks jag med min pojkvän :)


En kanon dag hihi :) Nu taggar jag lördag som bara den hihihi !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: