Kastella

2011-09-12
20:48:59

Släktkalas för mig :D

Igår efter jobbet så firade släkten mig för fulla muggar och jag blev super nöjd med allt jag fick :)
Mamma hade gjort massa goda pajjer och mormor stod för kakorna.

Mina presenter :


Av Mamma & Pappa :
Jag och min älskade familj ska ut och rida nordsvenskar välderns finaste hästar i Hovrida eller vad det heter. Dettta har jag velat göra i 6 år men nu händer det äntligen :)


Av Mormor, Farmor & Farfar:
Pengar :)


Av familjen Larsson:
6 stycker jättefina vinglas :)


Av Josse & Emil:
Ett presentkort på 1000 kronor från Live it där det finns massa roliga uppleverser att prova på. Jag kommer ju aldrig kunna välja något men såå kuuuul =D


Av Älsklingen:
En helg på radisson hotell i skåne och på lördagen så ska vi på fyrhjulssafari. Hur kul låter inte det ?:O Jag är så sjukt taggad  :D




Jag är så sjukt nöjd med allting och jag som sa att mitt liv är så tråkigt och att jag inte götr något. Nu har jag hur mycket som helst att göra. Woohooo :D Tack allihopa <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: