Kastella

2012-04-30
09:10:34

En helg med värme och solsken :)
Tjenare!

Idag är det måndag igen och Valborgmässoafton. Jag ska fira min kära mormor idag och sedan kanske vara med vännberna ikväll beroende på vad dom ska göra :) Skönt med lång helg för snart kommer inte jag ha mycket fritid när jag börjar jobba mån-lör varje vecka 10-18 :P

I helgen har jag haft fullt upp faktisk.
I fredags så var jag hemma. Satt och drack lite vin med familjen och gick och la mig tidigt.

I lördags gick jag upp och fixade mig sedan övningskörde jag och pappa upp till min körlektion. 
Där hade jag skit kul i 1 timma!!! Sedan kom Pappa, Mamma och Jimmie upp så åkte vi motorcykel alla 4 i 2 timmar till :)

Tog min första riktiga glass i lekeryd och lite sådär hihi :)

Hem och duscha sedan iväg till Elvrias födelsedags fest. Mycket trevligt!!!


Igår/söndag så Bytte jag och Jimmie däcken på min bil så nu har jag inte dubbdäck längre. Sedan tog vi FÖRSTA CAB RUNDAN hem igen. Blåste lite kallt men annars skööööönt!


På kvällen så hade jag klass hos Molle. Var jättemysigt och gick bra :)
Under tiden så hade torbjörn Fixat min bil och tvättat den. Han är ju bara för snäll den.Tack TAck TACK!!!! :)

En bra helg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: