Kastella

2012-04-02
22:26:33

En söndag och en måndag !
Igår var det söndag och vad hände då? Det snöade ännu mer såklart. Jävla skitväder!
Sov ju hos pojkvännen och vi låg kvar och gosade länge innan vi gick upp och tog tag i dagen. Det var ju trots allt söndag. Vi hade planer på att byta däck på min bil och fixa mina fäljar men pga att ännu mer snö ska komma så står jag över detta!
Sedan spelade vi tv-spel i massor och kollade tv och sådär. Bara tog det lugnt till det var dax att sova :D

Idag har jag jobbat hela dagen. Kändes som att det var längesen :S Mådde inte så bra de första timmarna. Var tvungen att gå och sätta mig flera gånger då jag trodde att jag skulle falla ihop men det gick över sedan.
Efter jobbet blev det till att skynda sig till Studion där FOTSPAA väntade. Så jävla sköööönt! det är det bästa med detta jobbet haha, att man får göra massa härliga & roliga behandlingar både på sig själv och på andra :D
Så mina fötter är mjuka som en babyrumpa nu hihi!

Nu har jag och mamma skrivit klart ALLA inbjudningskorten till pappas 50-års fest så jag är sketslut. Dax att sova. Natti natti.

Ps: Jag älskar dig mamma! Tack för att du kör runt på mig varje dag, du är mer än guld värd <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: